Vračilo blaga (odstop od pogodbe)

 

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo možnost odstopa od pogodbe.
Omenjena možnost je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje (v tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije).
Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.


Navodila za vračilo artiklov

  • ko artikel vračate prodajalcu, mu obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo artiklov in kopijo računa
  • pošiljka mora biti poslana s Pošto Slovenije oz. po predhodnem dogovoru vrnjena osebno
  • pošiljko vrnite na naslov: STOR.M d.o.o. (skladišče), Naselje Slavka Černeta 34​, 4280 Kranjska Gora
  • vsebino pošiljke pred pošiljanjem ustrezno zavarujte, saj za poškodbe, ki nastanejo med vračilom, NE odgovarjamo!
  • priporočamo, da pošiljke večje vrednosti pošljete priporočeno, saj za izgubo pošiljk, s strani Pošte Slovenije, NE odgovarjamo!
  • stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj
  • pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in bodo zavrnjene!

    Obrazec za vračilo, garancijo ali zamenjavo artiklov lahko prenesete TUKAJ

Obrazec izpolnete na računalniku, natisnite in priložite pošiljki.



Pogoji za odstop od pogodbe za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti
Potrošnik ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema blaga podjetju, na e-naslov: info@globepoint.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku Pošte Slovenije) in je odvisen od tega, za katero vrsto pošiljke gre. Blago je potrebno (nepoškodovano in v nespremenjeni količini) vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.


Splošne določbe za vračilo
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, brez vidnih sledi uporabe in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake zahteva povračilo kupnine.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga vrne po pošti. Če želiš blago vrniti na naše stroške, se moraš o tem dogovoriti z nami tako, da nam pošlješ mail na info@globepoint.si, mi pa ti bomo posredovali navodila za vračilo. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in bodo avtomatsko zavrnjene!

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da ob prevzemu pošiljke opazite, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sprožite postopek reklamacije pri dostavni službi GLS oziroma Pošti Slovenije. Rok za reklamacijo je 30 dni od datuma prevzema pošiljke.
V kolikor vam je pošiljko dostavila Pošta, jo nesite na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
V kolikor je bila pošiljka dostavljena z dostavno službo GLS, kontaktirajte GLS na telefon 01/500-11-90 (www.gls-slovenia.com) in se dogovorite za prevzem poškodovane pošiljke, hkrati pa o tem obvestite na mail info@globepoint.si, Poskrbeli bomo, da vam bo dostavljena nova pošiljka oziroma vrnjen denar, v kolikor naročenega artikla ne bo mogoče več dobaviti.

Neopravičena vračila
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam
  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni
  • o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat
  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe
  • o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe

    Vračilo kupnine
    Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini, na Moneto ali na kreditno kartico ni mogoče!

    Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje. O tem je potreben predhoden dogovor s podjetjem. V nasprotnem primeru si podjetje pridržuje pravico do zavrnitve vrnjenega blaga.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Izdelki iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več artiklov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.

Pogoji za odstop od pogodbe za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.